Szczegóły dokumentu
Powrót do listy dokumentów
dokument stwierdzający tytuł prawny do nieruchomości;
wypis z katastru nieruchomości;
wstępny projekt podziału;
protokół z przyjęcia granic nieruchomości;
wykaz zmian gruntowych;
wykaz synchronizacyjny, jeżeli oznaczenie działek gruntu w katastrze nieruchomości jest inne niż w KW;
mapę z projektem podziału min. 3 egz. + dodatkowy egz. dla każdego kolejnego wnioskodawcy
Opłaty:
brak
Miejsce złożenia dokumentów:
Sekretariat Burmistrza Ryk (Urzędu Miejskiego) pok. Nr 201
Termin i sposób załatwienia sprawy:
Nie później niż w ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowanej - nie później niż w ciągu dwóch miesięcy.
Uwagi:
Decyzję można odebrać osobiście lub zostanie doręczona wnioskodawcy pocztą, za pokwitowaniem.
Tryb odwoławczy:
Odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Lublinie, za pośrednictwem Burmistrza Ryk w terminie 14 dni od dnia doręczenia.
Jednostka odpowiedzialna:
Wydział Gospodarki Komunalnej, Nieruchomości i Zagospodarowania przestrzennego, pokój nr 121, telefon 081 865 71 51
Podstawa prawna:
ustawa z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami
Dodano do BIP dnia: 2021-12-30 13:07:25