Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Rykach

Logo - Urząd Miejski w Rykach

Szczegóły dokumentu

Powrót do listy dokumentów
Tytuł
Wniosek o wydanie decyzji zatwierdzającej podział nieruchomości
Data utworzenia
2021-12-30
Opis

Wymagane dokumenty:
Wniosek

dokument stwierdzający tytuł prawny do nieruchomości;
wypis z katastru nieruchomości;
wstępny projekt podziału;
protokół z przyjęcia granic nieruchomości;
wykaz zmian gruntowych;
wykaz synchronizacyjny, jeżeli oznaczenie działek gruntu w katastrze nieruchomości jest inne niż w KW;
mapę z projektem podziału min. 3 egz. + dodatkowy egz. dla każdego kolejnego wnioskodawcy

 

Opłaty:
brak

Miejsce złożenia dokumentów:
Sekretariat Burmistrza Ryk (Urzędu Miejskiego) pok. Nr 201

Termin i sposób załatwienia sprawy:
Nie później niż w ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowanej - nie później niż w ciągu dwóch miesięcy.

Uwagi:
Decyzję można odebrać osobiście lub zostanie doręczona wnioskodawcy pocztą, za pokwitowaniem.

Tryb odwoławczy:
Odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Lublinie, za pośrednictwem Burmistrza Ryk w terminie 14 dni od dnia doręczenia.

 

Jednostka odpowiedzialna:
Wydział Gospodarki Komunalnej, Nieruchomości i Zagospodarowania przestrzennego, pokój nr 121, telefon 081 865 71 51

Podstawa prawna:
ustawa z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Niezabitowska Justyna
Dodano do BIP dnia: 2021-12-30 13:07:25